24 دی 1398 - 12:35

کمک رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران به هموطنان سیستان و بلوچستان

بانک قرض الحسنه مهر ایران با تهیه و توزیع اقلام ضروری برای مردم سیل زده به کمک هموطنان استان سیستان و بلوچستان آمد.
کد خبر : ۱۱۰۶۱۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، هر چه از پایان فعالیت قوی‌ترین سامانه بارشی سال جاری در سیستان و بلوچستان می‌گذرد عمق خسارات سیل بیش‌از پیش خود را نشان می‌دهد و ارسال کمکها و تلاش‌های امدادگران در کمک رسانی به سیل‌زدگان دو چندان شده است.


سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان خسارت ها و تخریب های سنگینی را در مناطق نیکشهر، چابهار، دشتیاری، سرباز و... به وجود آورده و بسیاری از هموطنان را با بحران های جدی مواجه کرده است.


بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف کمک به هموطنان سیل زده و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، اقلام ضروری سیل زدگان را تهیه و با هماهنگی سازمان هلال احمر وستاد بحران استان مستقردرآن ناحیه نسبت به توزیع آن اقدام نموده است.


شایان ذکر است، در سال گذشته نیز بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای کمک به هموطنان سیل زده در استان های مختلف کشور، نسبت به تهیه و توزیع مایحتاج ضروری آسیب دیدگان از سیل اقدام کرد.


بانک قرض الحسنه مهرایران ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که منازل خود را در اثر سیل از دست داده اند احداث نموده که همزمان با فرا رسیدن سیزدهمین سال فعالیت بانک، عملیات واگذاری کلیدهای آن آغازشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر