24 دی 1398 - 13:29

در نظرسنجی خدمات بانک ملی ایران شرکت کنید و جایزه بگیرید

بانک ملی ایران در تازه ترین اقدام خود برای بررسی میزان رضایت مشتریان از خدماتش، یک نظرسنجی ماهیانه در فضای مجازی طراحی کرده است.
کد خبر : ۱۱۰۶۱۵
اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی که در اپلیکیشن «بله» انجام می شود، به صورت دوره ای یکی از خدمات بانک را در معرض ارزیابی مخاطبان قرار داده و از آنها می خواهد به سوالات مطرح شده در این باره پاسخ دهند.


نخستین نظرسنجی با محور ارزیابی «همراه بانک ملی» و با استفاده از بازوی طراحی شده در بله به نشانی https://ble.im/nazarsanjibmibot انجام می شود. این نظرسنجی حاوی ۱۴ سوال است که مشتریان می توانند با پاسخ دادن به همه آنها، شانس خود را برای برنده شدن ۱۰ جایزه در نظر گرفته شده امتحان کنند.


اپلیکیشن «بله» یک پیام رسان بومی با قابلیت های مالی و بانکی است که اکنون بیش از ۵.۵ میلیون نفر کاربر دارد.

ارسال‌ نظر
Tabasi
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
۰
پاسخگویی شعبه ملی آب و برق مشهد بسیار نامطلوب است
لطفا جهت بازرسی سرزده به بانک ملی شعبه آب و برق مشهد مراجعه کنید تا خودتان مشاهده نمایید
فاطمه نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
۰
کارت پول بانک ملی بسیار ناخواناست.لطفا از این کارت صادر نکنید
فرشته سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
۰
با سلام، طی چند نوبت مراجعه به بانک ملی شعبه بهار برخورد با ارباب رجوع و پاسخگویی عالی بود. به بانک ملی شعبه اقدسیه هم مراجعه کردم، برخورد خسته و در حرمت مراجعه کننده متاسفانه نبود. خواهشمندم یادآوری شود. گاهی فراموش می کنیم که چه وظیفه ای در قبال یکدیگر داریم.
فیلم و پخش زنده
بیشتر