27 دی 1398 - 09:27
ایبِنا بررسی کرد؛

تغییرات قیمت سکه در ۸ ماهه سال ۹۸

قیمت سکه طرح جدید در آبان ماه سال جاری نسبت به مهر ۹۷ معادل ۰.۶ درصد و در هشت ماهه ۹۸ نسبت به هشت ماهه ۹۷ معادل ۳۴ درصد افزایش یافت.
کد خبر : ۱۱۰۶۵۷
سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، براساس آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران در آبان ماه سال جاری ۳ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۱۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۰.۶ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۳ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان بوده است.


متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در آبان ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۴ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۰.۴ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۳ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان بوده است.


متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در هشت ماه اول سال ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان و با طرح جدید ۴ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۳۰۰ تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال ١٣٩٧ به ترتیب ۳۹ درصد و ۳۴.۲ درصد افزایش یافته است.


متوسط قیمت سکه طرح جدید در مهر ماه ۴ میلیون و ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، شهریور ماه ۴ میلیون و ۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان، مرداد ماه ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان، تیرماه ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان، خرداد ماه ۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان، اردیبهشت ماه ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروردین ماه ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.


برچسب ها: بانک مرکزی سکه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر