02 بهمن 1398 - 08:32

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در ۹ ماهه ابتدای امسال، بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرد.
کد خبر : ۱۱۰۸۸۸
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، توان بخشی اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی یکی از سیاست های مهم این بانک است و از این رو در ۹ ماه ابتدای امسال تعداد ۱۴ هزار و ۷۱۳ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۵ هزار و ۳۷۶ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال و یک هزار و ۳۹ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به افراد تحت تکفل کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است.


در مدت مذکور، ۴ هزار و ۹۱۱ فقره تسهیلات خود اشتغالی و ۳۸۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی نیز به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی تخصیص یافته که ارزش ریالی این تسهیلات به ترتیب بالغ بر یک هزار و ۴۵۸ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال و ۷۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.


از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۵۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است. همچنین پرداخت دو هزار و ۱۴۷ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۲۴۵ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.


بانک ملی ایران در سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال، ۴۱ هزار و ۲۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر