12 بهمن 1398 - 12:42

ارسال پیامک به پذیرفته‌شدگان طرح ملی مسکن

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از ارسال پیامک به پذیرفته شدگان غیرقطعی مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر : ۱۱۱۱۵۸
مسکن

به گزارش ایبِنا، پروانه اصلانی با اعلام این خبر گفت: متقاضیانی که پیامک را در روزهای آتی دریافت می‌کنند باید با تشکیل پرونده، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در خصوص آخرین اقدامات پالایش و اعلام نتایج مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، افزود: در این مرحله از ثبت نام که دوم دیماه به پایان رسید، ۲۳۳ هزار و ۸۲۲ نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر مرحله نخست پالایش متقاضیان با بررسی اطلاعات مربوط به سوابق مالکیت شخصی، استفاده از یارانه و کمک‌های دولتی در حوزه زمین و مسکن و استفاده از تسهیلات بانکی خرید و یا ساخت مسکن به پایان رسیده است.


وی با تاکید بر اینکه پذیرش این مرحله از ثبت نام به عنوان پذیرش قطعی و نهایی محسوب نمی‌شود، گفت: پذیرفته شدگان غیرقطعی این مرحله با پیامکی که دریافت می‌کنند باید به ادارات کل، شرکت عمران شهرهای جدید و یا بنیاد مسکن، نسبت به محلی که ثبت نام کرده اند مراجعه کرده و با تشکیل پرونده، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.


اصلانی از پالایش دو مرحله دیگر پس از دریافت پیامک به متقاضیان خبر داد و افزود: بعد از دریافت پیامک، متقاضیان پالایش شده در مرحله اول باید از نظر سکونت و همچنین تطابق مدارک ارایه شده با مدارک واقعی بررسی شوند و در صورت صحت موارد ارایه شده با واقعیت، به عنوان پذیرفته شده قطعی شناخته شده و در غیر این صورت، جزو حذف شدگان از مرحله نخست ثبت نام قلمداد خواهند شد.


وی بر هوشیاری مردم در این خصوص تاکید کرد و با اعلام این مطلب که امکان خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی به هیچ عنوان امکانپذیر نیست، گفت: هنوز قطعیتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد و دو مرحله پالایش دیگر که اولی سکونت و دومی تطابق مدارک ارایه شده با مدارک واقعی است در جریان است و متقاضیان باید در این خصوص هوشیاری کامل داشته باشند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر