14 بهمن 1398 - 14:07
خبرهای خوش بانک کشاورزی در دهه فجر – ۵

افزایش ۴ برابری تسهیلات‌دهی بانک کشاورزی به مددجویان

بانک کشاورزی طی ۱۰ ماه گذشته در سال ۱۳۹۸ قریب به۴  برابر سال پیش از محل سپرده‌های قرض الحسنه به مددجویان و افراد کم برخوردار تسهیلات پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۱۱۲۳۹
خدارخمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه شورای عالی تجهیز منابع این بانک ، با بیان این مطلب و با اشاره به حرکت این بانک در مسیر تحقق اهداف نظام و آرمان‌های انقلاب، اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که در چهل و یکمین بهار آزادی اعلام کنیم بانک کشاورزی قدم های بلند و تاثیرگذاری طی ۴۰ سال گذشته در مسیر تحقق عدالت اجتماعی، تقویت اقتصادی، برابری و غنای کشور برداشته است. یکی از آرمان‌های انقلاب و دغدغه های حضرت امام (ره) رسیدگی به طبقه فرودست و کمتر برخوردار بود که حرکت ها و سیاست‌های بانک بر همین پایه طراحی و عملیاتی شده است.


خدارحمی در ادامه افزود : طی سال های گذشته، سالانه ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اجرای بند ب  تبصره ۱۶ به مددجویان پرداخت می شد  ولی در سال ۱۳۹۸ این مبلغ به ۴ برابر افزایش یافت و تا کنون ۳۸۳۳ میلیارد ریال تسهیلات از این محل به مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی پرداخت شده است .


وی تصریح کرد: علاوه بر این مبلغ در سال جاری قریب به ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره نیز از محل اعتبار طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده که برای ۲۵ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.


مدیرعامل بانک کشاورزی ادامه داد : بانک کشاورزی مصمم است به یمن روزهای با برکت دهه مبارک فجر، هر روز یک خبر خوش به مخاطبان خود بدهد و با افتخار اعلام می کنیم میزان پرداخت تسهیلات به طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ،که از طرح‌های زیربنایی و کلیدی دولت و نظام اسلامی است، از مرز ۵۲ هزار میلیارد ریال عبور کرده و با این میزان تسهیلات، به اجرای بیش از ۵۰ هزار طرح و نزدیک به ۱۰۰ هزار شغل برای طبقه کم‌برخوردار منجر شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر