20 بهمن 1398 - 12:21

تسهیلات بانک توسعه تعاون درطرح اشتغال روستایی ۲۴۷۶۰میلیاردریال شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: میزان تسهیلات تکلیفی بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی و عشایری در کل کشور ۲۴۷۶۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۸۷ درصد آن پرداخت‌شده است.
کد خبر : ۱۱۱۴۱۵
حجم تسهیلات بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی به 24760 میلیارد ریال خواهد رسید

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: میزان تسهیلات تکلیفی بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی و عشایری در کل کشور ۲۴۷۶۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۸۷ درصد آن پرداخت‌شده است.


حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که صبح امروز در جلسه‌ای با حضور اکبر کمیجانی قائم‌مقام بانک مرکزی و کریمی از نمایندگان استان مرکزی سخن می‌گفت اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل دولت در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، مطابق سهمیه ابلاغی مکلف به پرداخت ۲۴۷۶۰ میلیارد ریال گردیده است که تاکنون ۲۰۵۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت‌شده است.


مهدیان در ادامه تصریح نمود: به میزان ۲۰۰۰ میلیارد ریال نیز پرونده‌های اعتباری در این بخش به مرحله تصویب رسیده است که نیمی از آنها منجر به عقد قرارداد شده است. وی افزود: با پیشرفت پرونده‌های مصوب و پرونده‌های منجر به عقد قرارداد، به‌زودی این پرونده‌ها وارد چرخه پرونده‌های پرداخت‌شده قرار خواهد گرفت و مابقی سهمیه نیز محقق خواهد گردید.


وی با مرور عملکرد بانک توسعه تعاون استان مرکزی خاطرنشان کرد: عملکرد استان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری همانند کل بانک به‌اندازه ۸۸ درصد بوده است و با اتمام پرونده‌های جاری، کل سهمیه تکلیفی استان به مرحله اجرا درخواهد آمد.


مهدیان از ۱۴ واحد بانکی در استان مرکزی به‌عنوان واحدهای اجرایی بانک توسعه تعاون یاد نمود و افزود: به‌زودی باجه‌های مستقر در شهرهای فرمهین و تفرش به شعبه ارتقا خواهند یافت.


مهدیان در ادامه این سفر، طرح تولیدی کارخانه تولید سیب‌زمینی نیمه آماده پینوکا و پوتاپ را که با بهره‌گیری از تسهیلات ۵۸ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون موجبات اشتغال ۱۲۰ نفر از جوانان این را به‌طور مستقیم فراهم آورده است را افتتاح نمود.


گفتنی است در این جلسات اکبر کمیجانی قائم‌مقام بانک مرکزی، سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون علی‌اکبر کریمی نماینده مردم شهر اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و علی وفایی مدیر بانک توسعه تعاون استان مرکزی حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها