02 اسفند 1398 - 11:45
مدیرعامل پست بانک ایران خبر داد:

اجرای طرح تسهیم شادی با مدیریت هزینه های تبلیغاتی

مدیرعامل پست بانک اعلام کرد: این بانک در راستای شعار سال و حمایت از واحدهای تولیدی خرد و کمک به اقشار کم درآمد جامعه، طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی را با مدیریت هزینه های تبلیغاتی اجرا می کند.
کد خبر : ۱۱۱۷۸۳
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی پست بانک، بهزاد شیری با اعلام این خبر تصریح کرد: اجرای این طرح در ایام پایانی سال جاری درمناطق محروم و کم برخوردار و آسیب دیده از بلایای طبیعی اخیر (سیل و زلزله) در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان، گلستان، کرمان، ایلام، اصفهان و کردستان آغاز شده و تا عید نوروزادامه می یابد.


وی ادامه داد: براساس این طرح بخشی از بودجه اداره کل روابط عمومی بانک از محل صرفه جویی هزینه‌های جاری و مدیریت تبلیغات غیرضرور نظیر خرید و چاپ سررسید و تقویم برای خرید کفش از واحدهای تولیدی ایرانی که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در فروش محصولات هستند تخصیص داده شده است.


شیری افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با تولیدکنندگان کفش انجام و برخی از آنها که در استان‌های مذکور با مشکل فروش و منابع مالی مواجه شده یا از این بانک تسهیلات دریافت نموده‌اند به عنوان تولیدکنندگان هدف تعیین شده و مقرر شده است که اعتبار تخصیص یافته به این موضوع برای خرید کفش از این تولید کنندگان اختصاص یابد.


مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این امر خداپسندانه و نوع دوستانه با هماهنگی سازمان ها و نهادهای مردم نهاد( شوراها، دهیاری هاو ......) در استان های تعیین شده اجرا و کفش های تولیدشده دراختیار نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مناطق محروم در ایناستان ها قرار می گیرد.


وی در پایان تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) و روستائی کشور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به رونق تولید و محرومیت زدایی، خدمات متنوع بانکی را به هموطنان روستایی در بیش از ۶ هزار باجه های بانکی در  اقصی نقاط کشور ارائه می کند که در شبکه بانکی کشور بی نظیر است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر