07 اسفند 1398 - 13:57

اقدامات پیشگیرانه تجارت‌نو برای پیشگیری از کرونا

بدنبال شیوع بیماری«کرونا» و با هدف حفظ سلامت کارمندان ستاد مرکزی اقدامات پیشگیرانه‌ای در بیمه تجارت‌نو شروع شده که تا زمان لازم ادامه خواهد داشت.
کد خبر : ۱۱۱۹۷۸
بیمه تجارت نو

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، یکی از قدم‌های مهم در این زمینه موافقت با مرخصی استحقاقی پرسنل بوده است. تعدادی از کارمندان ستاد مرکزی بیمه تجارت‌نو که به آنفولانزا و ذات الریه مبتلا شده بودند با تاکید مدیرعامل مبنی بر تکمیل روند درمان، برخی پس از طی دوران نقاهت جهت انجام مسئولیت‌های خود به شرکت بازگشته و به زودی سایر همکاران نیز درمجموعه حضور خواهند یافت. تاکید می‌شود برخلاف شایعات منتشر شده هیچ یک به ویروس جدید مبتلا نبوده و با استراحت در منزل بهبودی کامل حاصل شده است.


پیرو تاکیدات موکد سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مبنی بر پیشگیری از ابتلا به ویروس درحال شیوع «کرونا»؛ کادر مدیریت بیمه تجارت‌نو با درک اهمیت شرایط  به‌عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای در راستای حفظ سلامت هموطنان و کارمندان در اسرع وقت تدابیری اتخاذ کرد.


۱۰ راه رفته


 از حدود دوهفته گذشته حسب دستور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، اقدامات قابل توجهی به شرح زیر از سوی معاونت توسعه سازمانی آغاز شده که تا زمان ضرورت ادامه خواهد داشت.


۱- انتشارمداوم اطلاعیه‌های درخصوص نحوه رعایت بهداشت فردی، چگونگی تعامل با همکاران، شناخت علائم بیماری و غیره از سوی روابط عمومی در کانال‌های ارتباطی 


۲- برگزاری جلسات متعدد آموزشی و مشاوره ای با حضور پزشکان مجرب


 ۳- تجهیز تمامی طبقات به مواد ضدعفونی کننده


۴- توزیع ماسک در بین پرسنل


۵- توزیع انواع ویتامین ها جهت افزایش ایمنی بدن


۶- ثبت تردد کارمندان به شکل دستی و حذف دستگاه ساعت زنی


۷- ضدعفونی مداوم ساختمان 


 ۸- تعطیلی رستوران شرکت تا اطلاع ثانوی


۹- جلوگیری ازتردد افراد متفرقه در طبقات


۱۰- اهدای مرخصی استحقاقی به همکارانی که  سابقه بیماری‌های ریوی و تنفسی دارند


تاکید می‌شود؛ روند کار در بیمه تجارت‌نو مانند همیشه در جریان بوده و با تدابیر اندیشیده شده پرسنل این شرکت درکمال صحت و سلامت در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند. ‌ بی شک اقدامات صورت گرفته در این مجموعه می‌تواند الگویی برای شرکت‌های دیگرباشد تا ضمن ایجاد محیطی امن برای کارمندان خود از سلامت ملی هم حمایت کنند.


انتظار می رود در این روزگار سخت که به همدلی تک تک افراد جامعه نیاز است به جای پرداختن و دامن زدن به شایعات، همگان درجهت کمک و مساعدت به یک دیگر گام بردارند که مسلما هرآنچه غیر از این؛ ضربه جبران ناپذیری خواهد بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر