11 اسفند 1398 - 09:58

موافقت بانک مرکزی برای برگزاری مجمع بانک‌ قرض‌الحسنه رسالت

بانک مرکزی با برگزاری مجمع سالانه بانک‌ قرض‌الحسنه رسالت برای تصویب صورت‌های مالی منتهی به اسفند سال ۹۷ موافقت کرد و این بانک نیز زمان برگزاری مجمع را اعلام کرد.
کد خبر : ۱۱۲۰۸۷
بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش ایبِنا، در نامه مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی به مدیرعامل بانک‌ قرض‌الحسنه رسالت آمده است : با توجه به گزارش حسابرس مستقل بانک رسالت، برگزاری مجمع سالانه این بانک برای سال مالی منتهی به اسفند گذشته را بلامانع است و با توجه به برنامه آن بانک در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت، ضروری است موضوع افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران که با هدف ترمیم مقدار سرمایه بانک صورت می پذیرد، مورد توجه مجمع قرار گیرد.


همچنین باید ضمن بارگذاری صورت های مالی حسابرسی شده پایان سال ۹۷ در سامانه مهتاب، یک نسخه از صورت های مالی حسابرسی شده و مصوب سال مالی گذشته آن بانک به همراه صورت جلسه و خلاصه تکالیف و تصمیمات مجمع باید به این مدیریت ارسال شود.


مجوز بانک مرکزی برای برگزاری مجمع بانک قرض‌الحسنه رسالت



زمان برگزاری مجمع بانک‌ قرض‌الحسنه رسالت


از سویی دیگر، با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت قرض‌الحسنه رسالت که با نماد «وسالت» در بازار سهام حضور دارد، اعلام شد.


بر اساس این گزارش، قرض‌الحسنه رسالت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام خود را روز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۸ برگزار می کند.


افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می‌توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده قرض‌الحسنه رسالت ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۸ به نشانی تهران، خیابان سعادت آباد بالاتر از میدان کاج نبش باغستان یکم پلاک ۱۵ مراجعه کنند.


دستور جلسه  مجمع


لازم به ذکر است تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ و استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی دستور جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده قرض‌الحسنه رسالت اعلام شده است.


اطلاعیه دعوت به مجمع قرض‌الحسنه رسالت


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر