12 اسفند 1398 - 08:00
در بانک قرض ­الحسنه رسالت صورت گرفت:

پاسخگویی به یک میلیون تماس موفق

مدیرمرکز امداد مشتریان بانک قرض­ الحسنه رسالت از پاسخگویی این مرکز به بالغ بر یک میلیون تماس موفق در طی سال جاری خبر داد.
کد خبر : ۱۱۲۱۱۹
پاسخگویی به یک میلیون تماس موفق

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مهدی دعاگویی با بیان اینکه بانک قرض ­الحسنه رسالت در سال ۹۸ رکورد دار پاسخ در مرکز تماس بانک­های سراسر کشور بوده؛ گفت: کارشناسان مرکز امدادمشتریان به صورت شبانه ­روزی در ایام هفته پاسخگوی نیاز مشتریان هستند.


وی میانگین تماس با این مرکز را  ۸۵ هزار تماس در طول ماه اعلام کرد و افزود:  میانگین ۲۹۰۰ تماس در طول یک شبانه­ روز و میانگین پاسخ هر کارشناس در روز ۲۵۰ تماس ثبت شده است. مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض­الحسنه رسالت  بیشترین حجم تماس را از ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۶ و در طول شب از  ۱۹ الی ۲۲:۳۰ اعلام کرد. دعاگویی با بیان اینکه بانک قرض ­الحسنه رسالت نخستین بانک دیجیتال کشور است؛ گفت: حجم تماس در ساعت­های عصر وشب گویای استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری و آنلاین این بانک است.


به گفته وی بالاترین میزان تماس­ها به ترتیب مربوط به استان­های تهران؛ کرمان؛ اصفهان؛ مشهد و البرز است .همچنین ۸۶ درصد تماس­ها از سوی مشتریان و۱۴ درصد غیرمشتری ثبت شده است. دعاگویی گفت: گفتمان­ سازی ( دوره­های فن بیان­، دوره های کنترل خشم؛ راه اندازی پایگاه دانش ( ارائه پاسخ یکسان به مشتریان )؛ برگزاری آموزش و آزمون­های آنلاین بصورت روزانه و هفتگی و ارائه متد و روش کار بر اساس استاندارد EN ISO ۱۵۸۳۸  از جمله دوره های آموزشی برای کارشناسان مرکز امداد مشتریان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر