20 اسفند 1398 - 10:32
یک نماینده مجلس به ایبِنا اعلام کرد:

مردم استفاده از بانکداری الکترونیک را جدی بگیرند

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: همراهی شبکه بانکی با مردم و تولیدکنندگان در روزهای شیوع کرونا نشان از دغدغه مداری آنها داشته و این نگاه قابل تقدیر است.
کد خبر : ۱۱۲۳۱۶
رحیم زارع

رحیم زارع در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به اقدام مناسب شورای پول و اعتبار در خصوص اعطای مهلت به وام گیرندگان جهت بازپرداخت تسهیلات در شرایط فعلی، گفت: همراهی شبکه بانکی با مردم و تولیدکنندگان نشان از دغدغه مداری آنها داشته، از اینرو این نگاه قابل تقدیر است.


نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت بانکداری الکترونیک بیش از پیش استفاده شود، افزود: اینکه بانک مرکزی مدام با اطلاعیه ها و دستورالعمل ها سعی در کاهش مراجعه مردم به بانک ها دارد نشان می دهد که در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای رفاه حال مردم صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه مردم نیز باید با همراهی بامسئولان از شیوع هر چه بیشتر کرونا در کشور جلوگیری کنند، تصریح کرد: توجه به توصیه ها و عدم حضور در اجتماعات و همچنین انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری لازم است.


زارع همچنین با اشاره به آمار درگذشتگان ناشی از کرونا در کشور، گفت: در شبکه بانکی نیز بسیاری از کارمندان با ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند، از این رو لازم است مردم حضور خود را در شعب کاهش داده و با امکانات ایجاد شده به نیازهای خود بپردازند.


این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه افزایش سقف برداشت ها نیز از اقداماتی است که بانک مرکزی برای رفاه حال هر چه بیشتر شهروندان انجام داده است، افزود: امید است با همکاری هر چه بیشتر مردم از این بلا دور شویم، اما باید بدانیم اقدامات مناسب شکل گرفته در شبکه بانکی در شرایط فعلی همسو با فناوری های نوین در سراسر دنیا بوده از این جهت تدابیر شبکه پولی و بانکی کشور قابل تقدیر است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به طور حتم همراهی بدون کم و کاستی شبکه بانکی در این روزها کم از مجاهدت های دیگر عزیزان ندارد از اینرو قدردان آنها هستیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر