19 اسفند 1398 - 15:51

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۱۲۳۸۶
پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: فرا رسیدن سیزدهم رجب المرجب سالروز میلاد فرخنده و سراسر نور مولی الموحدین حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر را به تمامی عاشقان و شیفتگان آن امام همام به ویژه پدران فداکار و پرتلاش سرزمین عزیزمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.


در سیزدهم رجب سال سی عام الفیل بزرگ مردی پا به عرصه گیتی نهاد و سرآغاز فصلی نو در کتاب تاریخ بشریت از جوانمردی، فتوت، نوع دوستی، عدالت، ظلم ستیزی و شجاعت شد. نیک مردی که یار و یاور رسول و فرستاده خدا شد و امام و ولی مردمان در سراسر عالم بشریت.


حضرت علی(ع) به عنوان ابر مرد و انسانی کامل در بستر زمان، بهترین و والاترین الگو جهت بنای حیات طیبه به ویژه برای مردان میهن عزیزمان ایران اسلامی به شمار می‌رود تا با بهره گیری از سجایای اخلاقی و رفتاری ایشان در ساختن جامعه اسلامی و اخلاق مدار موفق و کامیاب گردند.


خداوند سبحان را سجده شکر می نهیم که توفیق پیروی از امام اول شیعیان جهان را بر ما عطا کرد و از درگاهش مسالت می‌نماییم ما را همواره در خیل عاشقان راستین ولایتش قرار دهد.


بار دیگر ضمن تبریک ولادت سرسلسله امامت و ولایت و مقام شامخ پدر، از درگاه خداوند متعال پیشگامی میهن پر افتخارمان و سلامتی و شادکامی آحاد ملت شریف ایران را مسالت دارم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر