21 اسفند 1398 - 09:34

پیام تبریک دکترشیری به‌مناسبت سالروز تأسیس وزارت ارتباطات

دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک با ارسال پیامی به مهندس آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات، ۲۱ اسفند سالروز تأسیس وزارت ارتباطات را به ایشان،مدیران وکارکنان این وزارتخانه و سازمانها و شرکتهای تابعه تبریک گفت.
کد خبر : ۱۱۲۴۴۰
بهزاد شیری

جناب آقای مهندس آذری جهرمی
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

باسلام و احترام
امروزه ارتباطات به‌عنوان یکی از اهرم‌های مؤثر در زندگی اجتماعی بوده و در جریان توسعه جوامع گوناگون نیز نقش بسزایی ایفا می نماید، بطوریکه می‌توان دنیای ارتباطات را دنیای تحول و دگرگونی‌های لحظه‌ای تلقی نمود. در این میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با قدمتی دیرینه و با ایجاد فناوری‌های‌ نوین و دستیابی به تکنولوژی‌های جدید و انواع ابزارهای ارتباطی، همواره زمینه بسط و شکوفایی کشور عزیزمان را در ابعاد مختلف مهیا نموده و در پیشرفت تکنولوژی و عرصه‌های ارتباطی نیز پیشتاز بوده است. اقدامات با ارزش این وزارتخانه همچون ستاره‌ای فروزان در تاریخ این مجموعه می‌درخشد که این خود ناشی از درایت مدیریتی و تجارب ارزشمند تمامی تلاشگران عرصه ارتباطات بوده است.
 از اینرو بیست و یکم اسفندماه سالروز تأسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به جنابعالی و تمامی همکاران و تلاشگران این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره در سایه توجهات حضرت حق درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران موفق و مؤید باشید.


                                                                                                                                                                                                                                  بهزاد شیری

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر