26 اسفند 1398 - 08:29
نوبخت اعلام کرد؛

زمان واریز حقوق اسفند و کمک بلاعوض

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا امشب ۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهیم کرد.
کد خبر : ۱۱۲۵۹۰
حقوق کارمندان

به گزارش ایبِنا، محمدباقر نوبخت در برنامه تیتر امشب سیما با بیان اینکه تاکنون هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان صرفا برای مبارزه با کرونا به وزارت بهداشت پرداخت شده است، افزود: علاوه بر این در نظر داریم به اقشاری که بیش از همه مشکل دارند کمک‌های بلاعوضی ارائه کنیم.


رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ هم، ۲۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان بلاعوض به حساب ۳ میلیون نفر واجد شرایط واریز می‌شود. وی همچنین تصریح کرد: بر اساس بررسی‌ها ۱۰ رسته کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده‌اند و قرار است به آنها تسهیلاتی ارائه شود به این شرح هستند:


۱. مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران‌ها، بوفه‌ها، طباخی، تالارهای پذیرایی، قهوه خانه‌ها، اغذیه فروشی‌ها (و موارد مشابه به تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت)


۲. مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمانپذیرها مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، زائرسراها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین راهی (و موارد مشابه به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی)


۳. حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری اعم از هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی


۴. دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری


۵. تولید و توزیع پوشاک


۶. تولید و توزیع کیف و کفش


۷.مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه


۸.مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی


۹.مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی


۱۰ مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع دستی که ۱۰ امتیاز مالیاتی برای مالکان این دسته مشاغل در نظر گرفته ایم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر