28 اسفند 1398 - 14:17
هیات مدیره تصویب کرد؛

افزایش سرمایه بانک پارسیان به ۱۵۶ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال

مجمع عمومی عادی بانک پارسیان به طور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره جدید این بانک برگزار و با افزایش سرمایه بانک پارسیان به ۱۵۶ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال موافقت شد.
کد خبر : ۱۱۲۶۹۲
پارسیان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مجمع عمومی عادی بانک پارسیان به طور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره واتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه بانک روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه سال جاری با حضور ۷۹ درصد از سهامداران در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان و برای نخستین بار به صورت پخش زنده از طریق وب سایت و صفحه رسمی بانک پارسیان در آپارات برگزار شد.


در آغاز این جلسه با رای گیری سهامداران، هیات رییسه متشکل از مهدی صیدی، معاون مالی و سرمایه گذاری های بانک پارسیان به عنوان رییس جلسه؛ صالحی و امیری، نمایندگان سهامداران عمده، به عنوان نظار و محمد ابوالقاسمی به عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند. در مجمع عمومی فوق‌العاده بانک که با دستور جلسه افزایش سرمایه و با اخذ تاییدات لازم از بانک مرکزی ج.ا.ا و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، سهامداران پس از ارایه گزارش هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی، با افزایش سرمایه ۵۵۸ درصدی این بانک از ۲۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال به ۱۵۶ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت کردند.


پیش از مجمع عمومی فوق العاده، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این بانک تشکیل و پس از رای گیری و شمارش آرا، کورش پرویزیان، سیدحسام شمس عالم، عارف نوروزی، جواد شکرخواه، احتشام فلاح فر، هوشنگ گودرزی و سامان قاسمی به عنوان ۷ عضو اصلی و مصطفی ضرغامی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره برای دوسال انتخاب شدند.


کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در پایان مجمع، طی سخنانی از حمایت ها و همراهی های بانک مرکزی ج.ا.ا ، سازمان بورس و سهامداران قدیرکرد و افزایش سرمایه بانک را نقطه عطفی در فعالیت های بانک برشمرد که این بانک را در راستای افزایش سهم بازار، توان تسهیلات دهی، جذب پرتفوی بیشتر و کسب جایگاه برتر در نظام بانکی رهنمون می سازد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر