05 فروردين 1399 - 10:07
مدیرعامل پست بانک اعلام کرد:

تامین مالی بخش‌های مولد اقتصاد در راستای جهش تولید

مدیرعامل پست بانک بیان داشت: تامین مالی بخش‌های مولد و اشتغالزای اقتصادملی در راستای جهش تولید، مهم‌ترین اولویت بانک در سال‌جاری است و تلاش می‌کنیم نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا نماییم.
کد خبر : ۱۱۲۷۷۶
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل بانک، در اولین روز کاری سال ۱۳۹۹با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه تصریح کرد: با توجه به نامگذاری هوشمندانه‌ی سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید"، قطعاً نظام بانکی کشور با تمام وجود برای کمک به تولید و جهش آن، گام برخواهند داشت و این مهم از ابتدای آغاز دوران مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور به خوبی نشان داده شد.


وی تأکید کرد: پست بانک ایران نیز با تمام توان و ظرفیت‌های خود آماده تأمین مالی و ارایه خدمات به بخش‌های تولیدی و زیربنایی کشور به ویژه حوزه‌های فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان، کشاورزی، آب و خاک، صنایع متوسط و کوچک، صنایع دستی و گردشگری، انرژی‌های نوین و دیگر بخش‌های مولد است.


مدیرعامل پست بانک ایران افزود: یکی از اولویت‌های این بانک همواره کمک به بهبود "فضای کسب و کارها" است که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات نوروزی خود به آن اشاره داشتند و خوشبختانه در این بخش با توجه به مأموریت بانک به عنوان بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)  و روستایی کشور، حمایت‌ جدی از تأمین مالی کسب و کارهای نوین نظیر؛ استارت آپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و ابتکارات خلاقانه انجام شده و در حوزه‌های روستایی نیز با تخصیص اعتبارات لازم به کسب و کارهای متوسط و خرد توانستیم برای بیش از ۵۶ هزار نفر اشتغال پایدارایجاد کنیم.


شیری خاطرنشان کرد: برنامه‌ی اهداف سپرده‌ای بانک برای سال ۱۳۹۹ تهیه و ابلاغ گردیده است، به‌طوری‌که در این برنامه به جذب منابع ارزان قیمت و مدیریت مطالبات غیرجاری توجه ویژه ای شده تا با جذب منابع کم هزینه و وصول مطالبات و تخصیص آن به حوزه‌ی اشتغال زا و مولد بتوانیم در جهش تولید سهم قابل قبولی داشته باشیم ...


وی با توجه به شرایط فعلی اقتصاد و تولیدکشور و محدودیت‌های موجود در این حوزه، مدیریت بهینه‌ی منابع مالی و امکانات و تخصیص آن به تولید و اشتغال را امری لازم و ضروری دانست و افزود: درهمین راستا بانک‌ها نیز با تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش بخش‌های مهم تولیدی و زیرساختی کشور اعم از؛ فناوری اطلاعات، صنایع، معادن، کشاورزی، خدمات و... تلاش می‌کنند نقش مؤثری ایفا نمایند.


شیری درپایان اعلام کرد: پست بانک ایران همه‌ی توان و ظرفیت خود را درسال جاری به کار خواهد بست تا با تخصیص منابع به بخش‌های مولد و اشتغال‌زای کشور، بیش از پیش در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و پشتیبانی از جهش تولید، سهیم باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر