16 فروردين 1399 - 16:04

بازدهی ۶.۸ درصدی بورس در ایام نوروز

بورس اوراق بهادار در ۵ روز معاملاتی ایام نوروز ۹۹ بازدهی ۶.۸ درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرد.
کد خبر : ۱۱۲۹۶۹
بورس

به گزارش ایبِنا، نگاهی به معاملات بورس اوراق بهادار در ۵ روز معاملاتی نوروز ۹۹ نشان می‌دهد در این مدت شاخص بورس با رشد ۶.۸ درصدی مواجه شد. این در حالی است که شاخص کل هموزن نیز در این مدت ۱۰.۲۳ درصد افزایش را به ثبت رساند.


میانگین روزانه ارزش معاملات خرد هم در این مدت معادل ۴۲ هزار و ۶۱ میلیارد ریال بود که در مقایسه با نوروز سال ۹۸ بیش از ۷۹۳ درصد رشد را به ثبت رساند.


این گزارش می‌افزاید: صنایع اطلاعات و ارتباطات نیز با ۲۷.۴ درصد، خرده‌فروشی بجز وسایل نقلیه با ۲۶.۲ درصد، استخراج سایر معادن با ۲۴.۵ درصد، خدمات فنی و مهندسی با ۱۹.۹ درصد، دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش با ۲.۹ درصد، محصولات شیمیایی با ۲.۸ درصد بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس در ایام نوروز امسال داشتند و در مقابل صنایع فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با ۳ درصد، فلزات اساسی با ۰.۷ درصد و منسوجات با ۰.۶ درصد بیشترین اثر منفی بر نماگر بازار را در این مدت از خود بجای گذاشتند.


همچنین گروه‌های بانک‌ها و موسسات اعتباری با دادوستد ۱۲۸۵۳میلیون سهمی، فلزات اساسی با ۱۶۰۷میلیون سهم، خودرو و ساخت قطعات با ۱۵۷۳میلیون سهم، سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۵۰۴میلیون سهم، محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر با ۱۲۴۶میلیون سهم، استخراج کانه‌های فلزی با ۱۱۹۱ میلیون سهم، انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با ۱۱۴۹میلیون سهم، فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با ۱۱۳۲میلیون سهم، محصولات شیمیایی با ۱۱۲۶میلیون سهم و سایر واسطه‌گری‌های مالی با ۶۳۷میلیون سهم بیشترین حجم معاملات هفتگی را در ۵ روز معاملاتی نوروز امسال داشتند.

برچسب ها: بورس بازدهی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر