24 فروردين 1399 - 12:00
رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا:

درباره اجتماعات ماه مبارک رمضان تصمیم می گیریم

رییس جمهور اعلام کرد: تصمیم گیری درباره اجتماعات در ماه مبارک رمضان به جلسه بعدی ستاد موکول شد ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد، قاعدتا اجتماع حضوری نخواهیم داشت.
کد خبر : ۱۱۳۲۰۲
99

به گزارش ایبِنا، حسن روحانی گفت : مردم همچنان به اصول بهداشتی توجه کنند و رفت و آمدها در حد ضرورت باشد. رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای سلامت و رفاه مردم ایران می کوشند، تصریح کرد: وضع ما در مقابله با بیماری کرونا، در حالی که با ویروس بدتر از کرونا یعنی تحریم ها هم مواجه ایم، از کشورهای اروپایی بهتر است و این یک واقعیت است و جای افتخار برای مردم ما است.


روحانی افزود : افراد و بنگاه هایی که در این دوره در زمینه حفظ سلامت مردم خوب فعالیت کرده اند، امتیاز می‌گیرند. وی گفت : تصمیم گیری درباره اجتماعات در ماه مبارک رمضان به جلسه بعدی ستاد موکول شد ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد، قاعدتا اجتماع حضوری نخواهیم داشت.


روحانی افزود : کشاورزان ما امسال کار بزرگی انجام داده اند و دست همه آنها را می بوسیم. رئیس جمهور گفت : آمارها نشان می دهد بخش صنعت در سه ماهه آخر سال گذشته، رشد ۶ درصدی نسبت به سه ماهه ۹۷ داشته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر