27 فروردين 1399 - 15:41

بانک‌های بریتانیا ۱.۳۹ میلیارد دلار وام برای شرکت‌ها فراهم کردند

بانک‌های بریتانیا براساس طرحی با پشتوانه دولت این کشور و به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط برای بقا در بحران کرونا، ۱.۳۹ میلیارد دلار وام اضطراری فراهم آوره‌اند.
کد خبر : ۱۱۳۳۵۴
بریتانیا

به گزارش ایبِنا از رویترز، انجمن تجاری یوکی فاینانس (trade association) اعلام کرد که مجموع وامی که تحت طرح وام اختلال ناشی از ویروس کرونا در تجارت (CBILS) نسبت به رقم اعلامی هفته گذشته یعنی ۴۵۳ میلیون پوند، ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.


برخی از کسب و کارها و بنگاه ها اعلام کرده‌اند که آنها برای استفاده از این طرح و دسترسی سریع به پول با مشکل مواجه شده‌اند و این انجمن بریتانیا اعلام کرد که این نهاد از ۲۹ هزار تقاضای دریافتی تنها با بیش از ۶ هزار درخواست موافقت کرده است.


یوکی فاینانس در سال ۲۰۱۷ به عنوان پل ارتباطی مابین بخش خدمات مالی و بانکداری بریتانیا تأسیس شد. این انجمن نماینده نزدیک ۳۰۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات بانکی، اعتباری و پرداخت در بریتانیا است. وظایفی این تشکیلات جدید سابق بر این بر دوش نهادهایی چون انجمن مالی دارایی-بنیان (Asset Based Finance Association)، انجمن بانکداری بریتانیا (British Bankers’ Association)، شورای اعطاکنندگان وام مسکن (Council of Mortgage Lenders)، کمیته اقدام جعل و کلاه‌برداری بریتانیا (Financial Fraud Action UK)، پرداخت بریتانیا (Payments UK) و انجمن کارت بریتانیا (UK Cards Association) بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر