29 فروردين 1399 - 13:37
آغاز بازار گاوی از ۷۴۰۰ دلار؛

قیمت بیت‌کوین با جهش ۱۰‌ درصدی به سطح کلیدی مقاومت رسید

کمتر از ۲۴ ساعت پیش قیمت بیت‌کوین با رسیدن به ۶هزار و ۴۶۸ دلار به پایین‌ترین سطح خود در دو هفته اخیر رسید اما به سرعت از بازار خرسی جدا شد و با تغییر مسیر، به ۷هزار و ۱۹۰ دلار جهش کرد.
کد خبر : ۱۱۳۳۹۲
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از کوین تلگراف، در حال حاضر بیت‌کوین اندکی بالاتر از ۷ هزار و ۱۰۰ دلار دست به دست می‌شود. درست مطابق انتظار، آلت کوین‌ها نیز روند کاهشی بیت کوین را در پیش گرفته بودند اما بدنبال احیای آن، آن‌ها نیز باقدرت برگشتند.


اتریوم موفق به ثبت رشد ۱۷.۷۷ درصدی شد و این در حالی است که بایننس‌کوین و چِین‌لینک به ترتیب ۱۱.۶۵ و ۱۵.۰۲ درصد افزایش قیمت داشتند.


رشد ۱۰ درصدی بیت‌کوین قیمت آن را به بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه هُل داد؛ نقطه‌ای که در ۹ روز گذشته همواره نقطه مقاومت آن بود و نوسان در بالای این سطح برای این رمزارز حیاتی محسوب می‌شد زیرا در غیر این صورت قیمت‌ها قابلیت بازگشت به زیر ۶ هزار و ۹۰۰ دلار و رسیدن به سطوح هفته گذشته خود را داشتند.


تحلیل قبلی بر نیاز بیت کوین به جهش بالای ۶ هزار و ۹۰۰ دلار و رسیدن به نقطه حمایت تمرکز داشت.


بیت کوین با جهش امروز خود به ۷ هزار و ۱۹۰ دلار یکی از این نیازمندی‌ها را برآورده کرد اما در زمان نوشتن این مطلب قیمت‌ها همچنان حوالی ۷ هزار و ۱۳۶ در نوسان است.


با این وجود، در شرایط فعلی جهش قیمت به بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه (روند نزولی) پیشرفت قابل قبولی محسوب می شود.


در صورتی که روند صعودی بتواند قیمت‌ها را به محدوده ۷۲۰۰ تا ۷۴۰۰ برساند، آنگاه صعود به میانگین متحرک ۱۰۰ روزه ۸ هزار و ۱۰۰ دلار محتمل است.


در سوی مقابل، در صورتی که قیمت بیت‌کوین به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه یا نقطه حمایت ۶ هزار و ۹۰۰ دلار نزدیک شود، آنگاه سیر نزولی نتیجه‌ای محتمل خواهد بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر