30 فروردين 1399 - 10:28

شفاف سازی صورت‌های مالی بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص آخرین وضعیت صورت های مالی اقدام به شفاف سازی کرد
کد خبر : ۱۱۳۴۰۰
بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بر اساس اطلاعیه شفاف سازی بانک قرض الحسنه رسالت که در سامانه کدال منتشر شده، این بانک در خصوص توضیحات درخواستی سازمان بورس اعلام کرد : دلیل کاهش ۱۵ درصدی هزینه های کارکنان بابت سهم مصرف نشده و برگشتی ذخیره پاداش بهره وری پرسنل در شش ماهه دوم سال ۹۸ بوده که اثر آن در صورت های مالی حسابرسی شده شش ماهه اول اعمال شده است.


همچنین دلیل افزایش ۲۱ درصدی درآمد کارمزد مربوط به سهم قابل وصول کارمزد پیام کوتاه شش ماهه اول سال ۹۸ از مشتریان بانک است که مطابق نظر حسابرس از روش نقدی به تعهدی اصلاح گردیده است.


در ادامه اطلاعیه شفاف سازی بانک قرض الحسنه رسالت آمده است که افزایش ۶ درصدی هزینه های اجرایی بابت آن دسته از هزینه های جاری انفورماتیک شش ماهه اول بوده که مدارک هزینه آن بعد از تاریخ مذکور ارائه شده و با توافق حسابرس قانونی ذخیره لازم در دفاتر اعمال و در صورت های مالی حسابرسی شده منظور شده است.


افزون بر این به دلیل تفاوت سود و زیان در صورت های مالی نمونه بانک ها با فرمت ارائه شده در سامانه کدال، مبلغ هزینه های اجرایی از تجمیع هزینه های اداری افشا شده در یادداشت ۳۱ و هزینه استهلاک افشا شده در یادداشت ۳۳ صورت های مالی حسابرسی شده تشکیل شده است.


بر اساس اطلاعیه شفاف سازی بانک قرض الحسنه رسالت  با توجه به اشکالات نرم افزاری به وجود آمده در سیستم ذخیره گیری بانک، سند شناسی کسری ذخیره مطالبات مشکوک الوصول بانک در دی ماه ۹۸ صادر شده که سهم شش ماهه اول سال در صورت های مالی حسابرسی منظور شده است.


اطلاعیه شفاف سازی صورت های مالی بانک قرض الحسنه رسالت


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر