07 ارديبهشت 1399 - 08:00
وزارت خزانه‌داری؛

خطوط هواپیمایی آمریکا ۹.۵میلیارد دلار اعتبار دیگر دریافت می‌کنند

وزارت خزانه‌داری آمریکا با اختصاص بودجه مضاعف ۹.۵ میلیارد دلاری به ناوگان هوایی این کشور، مجموع کمک مالی فراهم شده برای این بخش را که به شدت از پاندمی کرونا آسیب دیده است، به ۱۲.۴ میلیارد دلار رساند.
کد خبر : ۱۱۳۶۳۹
آمریکا

به گزارش ایبِنا از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشاری بیانیه ای اعلام کرد: پس از اعلام نخستین پرداختی از برنامه حمایت از نیروی کار(PSP) به ناوگان مسافربری هوایی در تاریخ ۲۰ آوریل، وزارت خزانه داری ۹.۵ میلیارد دلار دیگر به متقاضیان تایید شده شامل هشت شرکت هواپیمایی بزرگ و ۲۹ خط هوایی کوچک‌تر دیگر اختصاص داده است.


در ادامه این بیانیه آمده است: از زمان تخصیص نخستین بودجه به شرکت‌های هواپیمایی در ۲۰ آوریل از کل اعتبار ۱۲.۴ میلیار دلاری، در مجموع ۹۳ شرکت هواپیمایی این کمک را دریافت کرده‌اند و روند تامین پول بیشتر برای متقاضیان تایید شده، ادامه خواهد یافت.


مطابق اطلاعات مندرج در بیانیه، مبالغ تخصیص داده شده تنها برای پرداخت دستمزد ماهانه، سالانه و مزایای کارمندان قابل استفاده است.


این نهاد همچنین اعلام کرد که بنا به دستور «استیون منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا «شرکت های هواپیمایی که ۵۰ میلیون دلار یا کمتر و همچنین پیمانکارانی که  ۳۷.۵ میلیون دلار یا کمتر از محل این اعتبار دریافت می‌کنند، نیاز به فراهم کردن ابزار مالی به عنوان وثیقه ندارند.»

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر