18 ارديبهشت 1399 - 09:48
جعفرزاده ایمن آبادی:

خط اعتباری مجزایی در شبکه بانکی برای جهش تولید در نظر گرفته شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بر ضرورت تحقق شعار سال با حمایت های شبکه بانکی تاکید کرد و پیشنهاد داد تا خط اعتباری مجزایی در شبکه بانکی برای جهش تولید در نظر گرفته شود.
کد خبر : ۱۱۳۶۸۶
توزیع اسکناس نو در آستانه عید غدیر

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با ایبِنا با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال، گفت: نگاه به تولید باید تغییر یابد تا رونق یا جهش آن را شاهد باشیم.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیوه برخورد با تولید کننده صحیح نیست، افزود: متاسفانه برخوردهای تنبیهی با بخش تولید چه در حوزه تسهیلات دهی چه در سایر حوزه ها به مثابه عقب گرد در این بخش است.


وی با تاکید بر اینکه اثرات اقدامات تولید کننده باید در جامعه احصا شود، تصریح کرد: توجه به همین اثرات مثبت ضرورت حمایت های دنباله دار از بخش تولید را توجیه می کند.


این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه استفاده از تجربیات کشورهای پیشرفته در کمک به جهش تولید بنگاه های زود بازده لازم است، گفت: یکی از اقداماتی که شبکه بانکی باید انجام دهد این است که برای حوزه کارآفرینی و تولید خط اعتباری مجزایی در نظر بگیرد که این با کمک دولت ممکن است.


جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: بانک ها برای در نظر گرفتن خط اعتباری برای بخش تولید باید نگاه بنگاه داری را کنار گذاشته و صرفا با رسالت بانکی به موضوع بنگرد.


این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم با بیان اینکه همه زنجیره دخیل در تولید باید با حمایت های دولتی به یکدیگر نزدیک شوند، تصریح کرد: همکاری همه جانبه تیم اقتصادی دولت به ویژه بانک ها برای تحقق شعار سال لازم است.


وی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی بانک ها اعتقادی برای حمایت از بخش تولید ندارند، گفت: شاید تجدیدنظری در دستورالعمل های تعریف شده بانک ها لازم است با هدف توجه بیشتر به بخش تولید صورت بگیرد.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید مجموعه ای مستقل در حوزه کمک به تولید در شبکه بانکی ایجاد شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها