09 ارديبهشت 1399 - 14:27
در بانک کشاورزی صورت می گیرد؛

پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق«ای تی اف»واسطه گری مالی

پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری صندوق «ای تی اف» واسطه گری مالی یکم از یکشنبه ۱۴ اردیبهشت تا پایان ماه به صورت غیرحضوری و حضوری در بانک کشاورزی انجام می شود.
کد خبر : ۱۱۳۷۴۲
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، متقاضیان پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری مذکور اعم از مشتریان بانک کشاورزی و دارندگان کارت بانکی سایر بانک ها می توانند از روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت به یکی از روش های ذیل برای شرکت در این پذیره نویسی تا سقف ۲۰ میلیون ریال برای هر کد ملی اقدام کنند:


‎مشتریان بانک کشاورزی بدون نیاز به در اختیار داشتن کد بورسی می توانند از طریق مراجعه به بخش خدمات بدون لاگین در بانکداری دیجیتالی  بانک کشاورزی به نشانی ib.bki.ir و یا مراجعه حضوری به شعب بانک کشاورزی اقدام به پذیره نویسی کنند. همچنین دارندگان حساب در سایر بانک ها با مراجعه به نشانی opg.bki.ir می توانند از طریق کارت بانکی سایر بانک ها نیز در این پذیره نویسی شرکت  کنند.


قابل توجه آنکه دارندگان کارت بانکی اعم از کارت بانک کشاورزی و کارت سایر بانک ها می توانند برای خود و یا سایر افراد از طریق درج کد ملی اقدام به خرید اینترنتی کنند. لذا باتوجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از هموطنان عزیز درخواست می شود ترجیحا از مراجعه به شعب خودداری فرمایند و شرکت در پذیره نویسی را از طریق درگاه های غیرحضوری به روش اینترنتی انجام دهند.


‎همچنین مشتریانی که دارای کد بورسی از کارگزاری بانک کشاورزی هستند از طریق سامانه آنلاین معاملاتی  می توانند در این پذیره نویسی شرکت کنند .


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها