11 ارديبهشت 1399 - 12:57
بانک رفاه اعلام کرد؛

پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل معامله

با مجوز وزارت اقتصاد پذیره نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله(ETF) "واسطه گری مالی یکم" در بانک رفاه به عنوان یکی از بانک‌های عامل از ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود.
کد خبر : ۱۱۳۷۹۵
نگاهی به اقدامات ویژه و عملکرد بانک رفاه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با مجوز وزارت امور اقتصادی و دارایی این پذیره نویسی از ۱۴ اردیبهشت آغاز می شود و تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.


بر اساس این گزارش، پذیره نویسی برای هر شخص حقیقی دارای کد ملی، بدون محدودیت سنی و با حداقل  مبلغ ۱۰۰ هزار ریال و حداکثر ۲۰ میلیون ریال امکان پذیر است قیمت سهام واحدهای سرمایه گذاری صندوق در روز آغاز پذیره نویسی اعلام می شود و امکان پذیره نویسی از طریق پورتال بانک، سامانه بانکداری اینترنتی، شعب بانک، سامانه های آنلاین معاملاتی و کارگزاری بورس فراهم است.


شایان ذکر است، در پذیره نویسی از طریق پورتال بانک، داشتن حساب به ازای هر کد ملی الزامی نیست، اما اعلام شماره شبای پرداخت کننده لازم است. همچنین برای پذیره نویسی به شیوه حضوری و مراجعه به شعب یا بانکداری اینترنتی، داشتن حساب فعال و معتبر به نام شخص متقاضی نزد یکی از شعب بانک رفاه الزامی است.


گفتنی است، داشتن کد معاملاتی (کد بورسی) برای پذیره نویسی ضروری نبوده، لیکن متقاضیان برای انجام معامله این واحدهای سرمایه گذاری که از دو ماه پس از تخصیص قابلیت انجام معامله را دارا می باشد باید نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد معاملاتی اقدام کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر