25 ارديبهشت 1399 - 12:37

درج نماد «زر ماکارون» در بورس برای عرضه اولیه ۱۲ درصدی

بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد : نماد شرکت صنعتی زر ماکارون در تالار شیشه ای درج شد تا روند عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام این شرکت وارد مرحله تازه‌تری شود.
کد خبر : ۱۱۴۲۱۰
بورس تهران

به گزارش ایبِنا، بر اساس اعلام بورس اوراق بهادار تهران، پس از اعلام برنامه پذیرش در بورس شرکت صنعتی زر ماکارون و مصوبه ۶ اردیبهشت هیات پذیرش، نام این شرکت درج شد تا عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام این شرکت تازه وارد در هفته پایانی اردیبهشت ماه سال جاری قطعی شود.


در ادامه این اطلاعیه آمده است که مدیریت پذیرش اوراق بهادار، با توجه به مصوبه­ ۶ اردیبهشت ماه ۹۹  هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران، شرکت صنعتی زر ماکارون در بازار دوم بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.


همچنین باتوجه به نتیجۀ اقدامات صورت گرفته و ارائۀ تعهدات لازم در خصوص موارد ذکر شده در مصوبه­ ی مذکور، نام شرکت از تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت ­ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان پانصد و سی و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بورس بخش «ساخت محصولات غذایی و انواع آشامیدنیها»، گروه «ساخت سایر محصولات غذایی» و طبقه «ساخت ماکارونی، رشته فرنگی و محصولات آردی مشابه» با کد «۱۵۴» و نماد «زر - ZAR» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر