27 ارديبهشت 1399 - 06:53

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۱۱۴۲۳۳
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است: فرا رسیدن شبهای قدر و ایام شهادت امام علی (ع) بهترین فرصت برای خودسازی و بهره گیری از آیات نورانی قرآن و چشمه زلال وحی است که در این شبها بر قلب پیامبر رحمت نازل شد.
اینجانب ضمن تسلیت و گرامیداشت شهادت امام اول شیعیان جهان، روز ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران پرتلاش و دلسوز در خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن تبریک عرض می نمایم.
بی شک نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط ‌عمومی نشان از نقش پر اهمیت آن در دنیای کنونی بوده و این روز فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاشهای فعالان عرصه خبر و رسانه است.
دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب رسانه با ایجاد فضایی شفاف برای اطلاع رسانی صحیح و ارتباط اثربخش بین مردم و سازمان‌ها انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.
امروزه روابط عمومی وظیفه مشاوره و مدیریت ارتباطات سازمان و انعکاس تمامی فعالیتهای آن را بر عهده دارد و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد.
وجود یک روابط‌ عمومی فعال و کارآمد لازمه حیات هر سازمان است و این نهاد برای اثرگذاری و پویایی نیازمند ساختاری منسجم و گردش مناسب اطلاعات می باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بخصوص کارکنان بخش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، توفیق روزافزون تمامی عزیزان را آرزومندم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها