06 خرداد 1399 - 10:47

موسسه ملل عضو بازار بین بانکی ارز و سامانه نیما شد

بانک مرکزی با درخواست‌ موسسه اعتباری غیربانکی ملل در خصوص تقاضای دسترسی به پورتال ارزی و سامانه تامین ارز و سامانه نیما و همچنین عضویت در بازار بین بانکی ارز تهران موافقت کرد.
کد خبر : ۱۱۴۵۳۱
موسسه ملل

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در نامه‌ای که حمیدرضا غنی‌آبادی و حمیدرضا آذرگون از جانب مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه برای سیدامین مدیرعامل موسسه اعتباری غیربانکی ملل ارسال کرده‌اند، با درخواست این موسسه موافقت شده است.


در این نامه آمده است: احتراما بازگشت به نامه مورخ ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در خصوص تقاضای دسترسی به پورتال ارزی و سامانه تامین ارز، بدین وسیله به استناد بند (۳) از مصوبه چهارمین جلسه مورخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ هیات عامل محترم بانک مرکزی با دسترسی آن بانک به سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی (نیما) به منظور خرید و فروش ارز و نیز عضویت در بازار بین بانکی ارز تهران به منظور انجام معاملات ارزی با بانک مرکزی موافقت می‌شود.


در ادامه این نامه نیز اعلام شده است: همچنین آن موسسه می‌تواند درخواست تاسیس صرافی در چارچوب ضوابط مربوط را به بانک مرکزی ارائه کند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر