07 خرداد 1399 - 16:28

برپایی جشنواره تابستانی ٩٩ در کیش

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری جشنواره تابستانی موجب رونق اقتصادی جزیره کیش خواهد شد.
کد خبر : ۱۱۴۵۹۵
کیش

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کسب و کارها در جزیره متحمل خسارات اقتصادی ناشی از تعطیلی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شده اند گفت: امسال با پذیرش گردشگران و مسافران، جشنواره تابستانی را برگزار می کنیم تا بخشی از خسارات صنوف مختلف در جزیره جبران شود.


وی عنوان کرد:باید به این نکته توجه داشته باشیم که در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، شوک دوم بر پیکره اقتصاد جزیره وارد می شود و تمام ساکنین و فعالان اقتصادی کیش متضرر می شوند، بنابراین در کنار برنامه ریزی برای برپایی جشنواره، قطعا سختگیری ها با هدف رعایت موازین و قوانین بهداشتی بیشتر خواهد شد.


خانزادی افزود : در حال حاضر طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا کشور، ساکنین جزیره کیش بدون ماسک حق حضور در مجامع عمومی را ندارند. جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: رعایت ضوابط بهداشتی و فرهنگ سازی در تمامی حوزه ها، صنوف و جامعه باید انجام شود و اصنافی که موازین بهداشتی را رعایت نکنند ضمن اینکه به مدت یک ماه از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد به عنوان متخلف و برای آگاهی عموم مردم معرفی می شوند.


خانزادی تاکید کرد: اگر به ضوابط بهداشتی عمل کنیم، برگزاری جشنواره تابستانی می تواند یک امید در رونق اقتصادی جزیره کیش باشد در غیر این صورت آژیر قرمز در این منطقه به صدا در خواهد آمد و ما بر خلاف میل باطنی مجبور به تعطیلی تمام پروازها به مقصد کیش می شویم و محدودیت ها از نو اعمال خواهد شد.


گفتنی است، طبق تصمیمات شورای سلامت کیش در راستای حفظ سلامت آحاد جامعه، تمامی مردم ملزم به رعایت قوانین بهداشت و حفاظت فردی در بازارها و اماکن عمومی کیش هستند و پرواز ایرلاین ها به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی  با ۷۰ درصد ظرفیت مسافر به مقصد کیش انجام می شود.

برچسب ها: مناطق آزاد کیش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر