11 خرداد 1399 - 14:21

کاهش ۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

تمامی شاخص‌های بازار بورس تهران امروز سرخ پوش بودند به نحوی که شاخص کل بعد از پایان معاملات با ۳ هزار و ۸۳ واحد کاهش به ۹۷۰ هزار و ۴۱۱ واحد رسید.
کد خبر : ۱۱۴۶۹۹
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در پایان معاملات امروز بازار بورس تهران، شاخص کل با ۳هزار و ۸۳ واحد کاهش (معادل ۰.۳۲ درصد) به ۹۷۰ هزار و ۴۱۱ واحد رسید. شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) نیز با ۸۱۸ واحد افت (معادل ۰.۳۲ درصد) و شاخص کل (هم وزن) با ۶۱۰ واحد کاهش (معادل ۰.۱۹ درصد) به ترتیب به ۲۵۷هزار و ۷۰۹ واحد و ۳۱۸هزار و ۲۸۶ واحد رسیدند.


شاخص قیمت (هم وزن) نیز در پایان معاملات امروز بورس تهران افتی ۴۰۳ واحدی (معادل ۰.۱۹ درصد) را تجربه کرد و به ۲۱۰هزار و ۶۵۰ واحد رسید. شاخص آزاد شناور نیز با ۸۹۷ واحد کاهش (معادل ۰.۰۷ واحد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۳۱ واحدی قرار گرفت.


در پایان معاملات امروز، شاخص بازار اول با یک هزار و ۷۴۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۸هزار و ۳۵۰ واحد کاهش به ترتیب به ۷۱۴هزار و ۱۰۴ واحد و یک میلیون و ۹۴۵هزار واحد رسیدند. بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل مربوط به نمادهای (اخابر با ۱۰.۶۵ واحد، رمپنا با ۸۳۴ واحد و پارس با ۷۶۵ واحد) و بیشترین تاثیر مثبت نیز مربوط به نمادهای (وغدیر با ۸۱۰ واحد، تاپیکو با ۸۰۲ واحد، شپنا با ۶۷۷ واحد و پارسان با ۶۶۴ واحد) بود.


امروز بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۲۳ میلیون و ۹۰۷ هزار برگه سهم و حق تقدم در یک میلیون و ۳۳۸ هزار و ۲۸۰ نوبت معاملاتی به ارزش ۹هزار و ۵۲۶ میلیارد تومان در بازار بورس معامله شد. نمادهای پُربیننده امروز بازار نیز نمادهای (وبملت، فولاد، وتجارت، شپنا، فملی، خگستر و وبصادر) بودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر