رشد ۷۱۶ هزار واحدی شاخص بورس در ۵۷ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال در مدت ۵۷ روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۷۱۶ هزار واحد رشد، بازدهی ۱۳۹ درصدی را در این مدت نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.
کد خبر : ۱۱۵۳۲۷
شاخص

به گزارش ایبِنا، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سال جاری در مدت ۵۷ روز معاملاتی، تعداد ۴۹۲ میلیارد و ۹۹۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۱۱۶ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در ۷۰ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۳۴۳ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۹۳میلیارد و ۴۴۴میلیون سهم به ارزش ۲۵۸۶هزار و ۶۱۹میلیارد ریال در ۳۱میلیون و ۶۲۶هزار و ۸۸۸نوبت در بازار ۱۷میلیون و ۵۰۰هزار هزار برگه به ارزش ۱۷هزار و ۳۳۱میلیارد ریال در ۵هزار و ۴نوبت در بازار بدهی، ۱۳۷۰هزار قرارداد به ارزش ۲۰۹۷میلیارد ریال در ۴۸هزار و ۸۱۲نوبت در بازار مشتقه و ۱۲میلیارد و ۲۳۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۵۸هزار و ۱۳۹میلیارد ریال در ۸۵۱هزار و ۶۷۹نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲هزار و ۹۰۰واحد آغاز کرده است، تاکنون با ۷۱۶هزار و ۷۷۳واحد رشد، معادل ۱۳۹.۵۷ درصد افزایش را به ثبت رسانده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۵۶۲هزار و ۹۰۸واحدی و شاخص بازار دوم با رشد یک میلیون و ۲۹۰هزار و ۳۶۹واحدی به ترتیب ۱۵۵.۱۹ و ۱۱۸.۵۹درصد افزایش داشته‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر