روز چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود :

اعلام جزییات عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام «وپویا»

جزییات عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام یک شرکت سرمایه گذاری در فرابورس اعلام شد.
کد خبر : ۱۱۵۳۶۸
بورس

به گزارش ایبِنا، فرابورس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد :سهام شرکت سرمایه‌گذاری سهام پویا با نماد «وپویا» روز چهارشنبه (چهارم تیر ماه) انجام می شود.


بر اساس این اطلاعیه، در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی حداکثر ۳۰۰ سهم در دامنه قیمتی ۳۹۰۰ تا ۴۱۰۰ ریال اختصاص داده می شود.


لازم به ذکر است : «وپویا» با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در گزارش عملکرد حسابرسی نشده سه ماهه منتهی به اردیبهشت، ۳۷۵ ریال سود برای هر سهم محقق کرده و جمع درآمدهای عملیاتی در این دوره بالغ بر ۱۵۱.۱ میلیارد تومان و سود عملیاتی ۱۵۰.۱ میلیارد تومان بوده است.


این شرکت در نظر دارد سرمایه اسمی را از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان طی دو مرحله از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد و  طبق  پیش‌بینی ‌ها، مبلغ سود سهام مصوب مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به بهمن ۹۸ در سال جاری با انجام افزایش سرمایه به حساب سرمایه منتقل خواهد شد.


همچنین در ترکیب سهامداری «وپویا» هم سرمایه گذاری تدبیر، مالکیت ۹۹.۹ درصدی را در اختیاردارد.


لازم به ذکر است: در سال جاری سهام ۵ شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان و لاستیک یزد در ۲۰ و ۲۷ فروردین، ۱۰ و ۳۱ اردیبهشت،   پلیمر آریاساسول در ۷ خرداد عرضه اولیه شده اند و سرمایه گذاری پویا ششمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.


اطلاعیه عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام شرکت سرمایه‌گذاری سهام پویا



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر