08 تير 1399 - 14:19
در سه‌ماهه نخست سال ۹۹ رقم خورد:

رشد چشمگیر ۴۸ درصدی درآمد شرکت" به‌پرداخت ملت "

شرکت " به‌پرداخت ملت " موفق شد رشد ۴۸ درصدی درآمد خود را در سه‌ماهه نخست سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت برساند.
کد خبر : ۱۱۵۵۸۹
لوگوی جدید به پرداخت ملت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت " به‌پرداخت ملت "، این شرکت با عملکردی درخشان در سه ماه منتهی به خردادماه ١٣٩٩ حدود ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که در مقایسه با درآمد ۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریالی مدت مشابه سال گذشته، نشان از رشد ۴۸ درصدی دارد.


بنا بر این گزارش و بر اساس آخرین اطلاعات از عملکرد شرکت در سال ۹۹ " به‌پرداخت ملت " در سه ماهه نخست سال جاری درآمدی معادل ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال شناسایی کرده است. این در حالی است که این شرکت در خردادماه سال ۱۳۹۸ حدود یک‌هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرده بود.


بر اساس آخرین داده های اعلام شده از سوی شرکت شاپرک (مربوط به اردیبهشت ماه) " به‌پرداخت ملت " با در اختیار داشتن ۲۲.۲۶ درصد از به لحاظ تعداد تراکنش و ۲۶.۴۹ درصد به لحاظ مبلغ تراکنش، در میان ۱۲ شرکت صنعت پرداخت (PSP) رتبه نخست و به نوعی رهبری گروه را در اختیار دارد. همچنین در حال حاضر به پرداخت ملت رتبه نخست این صنعت در خاورمیانه و رتبه پانزدهم را در دنیا را به خود اختصاص داده است. با آن که صنعت پرداخت در حال گذار از دوران رشد به دوران بلوغ است و می توان افزایش رقابت ها و به تبع آن کاهش حاشیه سود شرکت ها در طی سالیان اخیر را به وضوح مشاهده کرد؛ با این حال به پرداخت ملت توانسته علیرغم این رقابت سنگین علاوه بر رشد درآمدها، هزینه های خود را نیز تا حد زیادی کنترل کرده و حاشیه سود خالص و ناخالص خود را نسبت به سال ۹۷ اندکی بهبود بخشد.


اما موضوع مهم تری که " به‌پرداخت ملت " به عنوان رهبر حوزه پرداخت الکترونیک به آن توجه نموده است و بسیار حائز اهمیت است، با آغاز شیوع ویروس کرونا استفاده مردم از پول نقد در زندگی روزمره به شدت کاهش یافته و بسیاری استفاده از پرداخت های غیرنقدی را جایگزین استفاده از پول نقد کرده اند، این شرکت در نظر دارد که با تزریق و تامین پوز فروشگاهی در کل کشور فرهنگ پرداخت الکترونیک و حذف پول نقد برای بسیاری نهادینه نماید.

برچسب ها: رشد به پرداخت ملت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر