16 تير 1399 - 08:05

رونمائی از سامانه احراز هویت سجام در شعب پست‌بانک‌ایران

سامانه احراز هویت سجام در شعب پست بانک ایران به صورت رسمی در شعبه مستقل مطهری تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر : ۱۱۵۸۳۷
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، سامانه احراز هویت سجام در شعب پست بانک ایران با حضور حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه(سمات) و علیرضا ماهیار مشاور وی، رضا باقری‌اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور، بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک به صورت رسمی در شعبه مستقل مطهری تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


دکتر شیری در این مراسم ضمن خیر مقدم و تقدیر از گسترش همکاری‌ها با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اظهارداشت: شبکه گسترده این بانک درسطح کشور آماده ارائه خدمات بازارسرمایه و بورس به هموطنان به ویژه در مناطق روستائی و کم‌برخوردار کشور است.


وی افزود: درحال حاضر بیش از ۴۰۰ شعبه و ۶ هزار باجه بانکی روستائی درسطح کشور فعال است و با راه‌اندازی سامانه احراز هویت سجام در این بانک، ۹۵ درصد جمعیت روستائی کشور که به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند می‌توانند از این طریق به احراز هویت و دریافت کدبورسی دسترسی داشته باشند.


شیری خاطرنشان ساخت: امروز این اتفاق راه دسترسی روستاییان به خدمات بورسی را ازطریق شعب پست‌بانک‌ایران فراهم نموده و به زودی این مهم در باجه‌های روستایی نیز میسر خواهد شد.
همچنین فهیمی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند پست‌بانک‌ایران تصریح کرد: خوشبختانه از طریق شبکه گسترده این بانک، دسترسی به بازارسرمایه و سرمایه گذاری در بورس برای هموطنان زحمتکش و دوست‌داشتنی در مناطق روستائی دوردست کشور فراهم خواهد شد.


گفتنی است: در این مراسم به صورت آزمایشی انجام احراز هویت در سامانه سجام برای یکی از مشتریان انجام و فعالیت این خدمات درشعب پست بانک ایران رسماً آغاز شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر