18 تير 1399 - 09:12

انتصاب رئیس جدید اداره امور شعب استان آذربایجان غربی

با حضور مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک، آئین معارفه علی اصغر اصغرزاده به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب استان آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۵۹۳۸
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک در این مراسم که با حضور طایفه تقی لو ناظر پولی بانک مرکزی و نیز جمعی از معاونین، کارشناسان و مسئولین دوایر اداره امور استان، روسای حوزه ها، شعب ممتاز و واحدهای تابعه برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاران تلاشگر و سخت کوش استان آذربایجان غربی به وضعیت واحدهای استانی در شاخص های مختلف اشاره کرد و خواستار توجه تمامی واحدها به موضوعات بانکی و اتخاذ تمهیدات لازم برای بهبود شاخص ها و تحقق اهداف و برنامه های بانک با در نظر گرفتن استراتژی تحصیل سود شد.


وی با بیان این مطلب که هر واحد باید به همه امورات بانکی بپردازد، گفت: تلاش برای الگوپذیری از شعب خوب، کاهش مطالبات غیر جاری با نگاه اعتباری، اعطای تسهیلات کوتاه مدت و استفاده بهینه از منابع جذب شده، اعطای خرید دین، صدور ضمانتنامه ها، کسب سود از محل بهینه کردن خدمات، جانشین پروری و استفاده از استعداد و توانمندی های کارکنان باید همواره مورد توجه باشند. در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های پاشاپور سرپرست سابق اداره امور شعب استان تقدیر شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر