24 تير 1399 - 14:14

درج نام بر روی کالاهای تولیدی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

مشاور رییس جمهور بر لزوم درج نام مناطق آزاد یا ویژه اقتصادی بر روی کالاهای تولیدی در این مناطق تاکید کرد.
کد خبر : ۱۱۶۱۵۸
مرتضی بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از فرینا، ششصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون تعیین ارزش افزوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اعضای این کمیسیون برگزار شد.


مرتضی بانک در این نشست اظهار داشت: راه اندازی سامانه ارائه خدمات پنجره واحد برای فعالین اقتصادی و صنایع تولیدی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علاوه بر شفافیت، به سهولت در فرآیندها نیز کمک کرده است.


وی با تاکید بر کاهش زمان بررسی پرونده ها در کمیسیون تعیین ارزش افزوده، گفت: این سیستم هم برای سرعت و هم برای شفافیت دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات به فعالیت اقتصادی در مناطق راه اندازی شده و در تلاش هستیم تا تولیدکنندگان با سهولت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.


مشاور رییس جمهور در ادامه بر لزوم درج نام مناطق آزاد یا ویژه اقتصادی بر روی کالاهای تولیدی در این مناطق اشاره کرد و افزود: باید لیست کالاهای تولیدی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سامانه تعریف شود تا بعد تولید کالا در کنار نام کالا، محل تولید آن نیز درج شود.


گفتنی است، در این نشست احمد جمالی معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی، محمود عبدی اسکویی مدیر گسترس و تسهیل تولید دبیرخانه شورایعالی و نمایندگانی از شرکت های مستقر در مناطق ویژه اقتصادی شیراز، فرودگاه پیام، کاوه و منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر