05 مرداد 1399 - 11:09
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

اهلیت سنجی در ارایه ارز دولتی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لزوم اهلیت سنجی در ارایه ارز دولتی، گفت: مردم باید با احتیاط بیشتری نسبت به خرید و فروش ارز اقدام کنند تا در صورت تعادل بخشی به نرخ‌ها متضرر نشوند.
کد خبر : ۱۱۶۲۸۶
محمد علیپور

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با بیان اینکه باید با هم فکری قوا و دستگاه های مسئول هر چه سریع تر نرخ ارز به شرایط قبلی برگردد، گفت: یکی از راهکارهای مهم در مسیر ساماندهی ارزی اهلیت سنجی در ارایه ارز دولتی به افراد و همچنین تلاش برای بازگرداندن ارزهای حاصل از صادرات به خزانه است تا به این ترتیب عرضه و تقاضا با هم در یک مسیر قرار بگیرند.


علیپور با تاکید بر اینکه باید با نمودار افزایشی نرخ ارز مقابله جدی صورت بگیرد، افزود: بانک مرکزی باید به ارایه بسته پیشنهادی خود برای ساماندهی بازار ارز اقدام کند.


وی ادامه داد: خلاء قانونی برای مقابله با دلالی در بازار ارز وجود ندارد، اما با این حال اگر دولت خواهان تصویب قانونی در اینباره باشد مجلس کوتاهی نخواهد کرد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مردم باید با احتیاط بیشتری نسبت به خرید و فروش ارز اقدام کنند تا در صورت تعادل بخشی به نرخ ها متضرر نشوند.

برچسب ها: نرخ ارز معیشت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر