01 مرداد 1399 - 10:07

بازدید مدیرعامل بانک سینا از مرکز ارتباط مشتریان

مدیرعامل بانک سینا اعلام کرد : هدف بانک سینا ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتری است
کد خبر : ۱۱۶۳۹۶
تفاس

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی اظهار داشت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک سینا است و لذا همواره سعی شده با بکارگیری آخرین فناوری ها و استانداردهای بین المللی، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم گردد.


وی افزود: بانک سینا در راستای التزام به حقوق مشتریان، تمامی آیین نامه ها و مقررات تدوین شده در مراجع ذیصلاح کشور را در حوزه حقوق مشتری مورد توجه قرار داده است.


مدیرعامل بانک سینا ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مرکز تماس از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلایق و علایق متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد. افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار مدنظر بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام و متانت با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنها اقدام گردد.


دکتر ایمانی در این بازدید در جریان فرایند کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان انتظار تماس گیرندگان و نحوه رسیدگی به شکایات آنان از سوی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود و همچنین جابجایی مرکز به محیطی با کیفیت بهتر و فضای بیشتر صادر کرد.


گفتنی است در این بازدید، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و اسدی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا (تفاس) نیز حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر