21 مرداد 1399 - 11:08

تعهد ۷۹میلیارد تومانی بیمه ایران معین در آتش سوزی بازار پردیس کیش

مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌معین اعلام کرد که این شرکت در مجموع حدود ۷۹ میلیارد تومان در زمینه آتش سوزی بازار پردیس یک جزیره کیش تعهد دارد.
کد خبر : ۱۱۶۹۸۲
کیش

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه ایران معین، داریوش محمدی با حضور در جزیره کیش و بازدید از محل حادثه و غرفه‌های زیان دیده بازار پردیس یک، از پرداخت خسارت کلی واحدهای آسیب دیده خبرداد و گفت: در راستای تکریم مشتریان بیمه ایران معین، خسارت واحدهایی که کاملا ازبین رفته‌اند، ظرف ۴۸ساعت آینده پرداخت خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه بیمه ایران معین در قبال بازار در سه حوزه تعهد دارد، گفت: یکی از این حوزه‌ها مربوط به ۱۳۲فقره بیمه نامه‌ای می‌شود که صاحبان کسب و کار از ما خریداری کرده‌اند. تعهد ما در این زمینه ۳۲میلیارد تومان است.


مدیرعامل بیمه ایران معین ادامه داد: در خصوص سازه بازار حدود ۴۶میلیارد تومان و در بخش بیمه‌های مسئولیت حدود یک میلیارد تومان از بیمه ایران معین پوشش ابتیاع شده است. محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون به خاطر مسائل حفاظتی و امنیتی امکان ورود کارشناسان بیمه برای برآورد همه خسارات وجود ندارد گفت: به محض صدور مجوز ورود، خسارت سازه بازار هم برآورد و ۵۰ درصد آن ظرف ۲۴ ساعت پرداخت و مابقی خسارت پس از طی مراحل فنی و ضوابط قانونی پرداخت می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر