26 مرداد 1399 - 10:54

عقبگرد شاخص بورس به کانال ۱۸۰۰۰۰۰ واحد

شاخص بورس در ادامه ریزش های چند روز اخیر در حالی که کمتر از ۲ ساعت از آغاز معاملات تالار شیشه ای می گذرد با بیش از ۵۷۰۰۰ واحد افت بعد از مدت ها وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی شد.
کد خبر : ۱۱۷۱۲۰
طرح

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در معاملات روز جاری تالار شیشه ای «تا لحظه تنظیم خبر» شاخص بورس با ۵۷۰۱۸ واحد سقوط در کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی قرار گرفت و به یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۴۹ واحد رسید.


جزییات داد و ستدهای تالار شیشه ای نشان می دهد که همه شاخص های اصلی بورس «شاخص کل، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم» به طور میانگین ۲.۵۷ درصد کاهش مواجه شده اند.


این اتفاق در حالی در بازار سهام رخ داد که شرکت های «صنایع پتروشیمی خلیج فارس با (۵۷۸۳) واحد، ملی مس ایران با (۳۷۰۷) واحد، فولاد مبارکه اصفهان با (۳۲۹۱) واحد، پالایش نفت اصفهان با (۳۰۰۸) واحد، پالایش نفت تهران با (۲۵۹۵) واحد، سرمایه گذاری غدیر با (۲۴۶۶) واحد و ایران خودرو با (۲۰۱۷) واحد» بیشترین تاثیر را در کاهش شدید نماگر تالار شیشه ای را بر عهده داشته اند.


افت ۵۱۸ واحدی آیفکس


در عین حال آمارها نشان می دهد که اوضاع در فرابورس هم در وضعیت قرمز قرار دارد به طوری که آیفکس شاخص معاملات این بازار با ۵۱۸ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۳۹۰ واحد دست پیدا کرده که در چند هفته اخیر بی سابقه بوده است.


جزییات معاملات بورس و فرابورس- ارزش صفوف خرید و فروش و نمای بازار




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر