27 مرداد 1399 - 07:15

افزایش سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های (ETF)

با تصویب هیات دولت، سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) از ۲۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.
کد خبر : ۱۱۷۱۴۸
هیات دولت

به گزارش ایبنا،‌ در نشست هیات وزیران تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی به تصویب رسید. هیات وزیران در این جلسه، به بررسی مواد دیگری از آیین نامه اجرایی ثبت و بروزرسانی اطلاعات و پرداخت ها به کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه «کارمند ایران» و سامانه «ثبت حقوق و مزایا» پرداخت و آن را به تصویب رساند.


به موجب آیین نامه فوق، کلیه دستگاه های اجرایی مکلفند اطلاعات کارکنان و پرداخت های مستقیم و مستمر و سایر پرداخت ها به تمامی آنان را در سامانه کارمند ایران (زیرسامانه های پاکنا و ثبت حقوق و مزایا) ثبت و همواره بروزرسانی نمایند.


همچنین سازمان های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف شدند اقدامات لازم را برای تبادل اطلاعات بین سامانه کارمند ایران و سامانه های جامع بودجه و خزانه داری الکترونیکی با روش تبادل اطلاعات الکترونیک (وب سرویس) به عمل آورند.


براساس آیین نامه مذکور، وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) پرداخت مستقیم و مستمر به تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی که از محل اعتبارات هزینه ای و از منابع عمومی و اختصاصی حقوق دریافت می نمایند را پس از دریافت درخواست وجه از دستگاه اجرایی (مطابق با اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه اجرایی در سامانه کارمند ایران) و در سقف تخصیص اعتبار صادره توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و پس از اطمینان از ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه «کارمند ایران» از طریق دریافت اطلاعات به صورت تبادل اطلاعات الکترونیک (وب سرویس) با سامانه مذکور، صورت خواهد داد.

برچسب ها: هیات وزیران دولت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر