04 شهريور 1399 - 13:29

تبریک فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند

تحقق اهداف هر مجموعه ای مرهون تلاش و توانمندی نیروهای متعهد، ماهر، خلاق و مسوولیت پذیری است که همواره می کوشند در حرکت سازمان به سوی اهداف تعیین شده، نقش مؤثر ایفا کنند.
کد خبر : ۱۱۷۴۲۴
روز کارمند

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند به این شرح است: آغازین روزهای شهریور یادآور عروج مظلومانه خادمان مخلص و صدیق انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی یعنی شهیدان رجایی و باهنر است که فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ این انقلاب گشوده است.


چهارم شهریورماه، سومین روز از هفته دولت نیز روز کارمند نامیده شده تا روزی باشد برای تجلیل و قدرانی از انسان‌های شایسته‌ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.


بی شک، موفقیت و تحقق اهداف هر مجموعه ای مرهون تلاش و توانمندی نیروهای متعهد، ماهر، خلاق و مسوولیت پذیری است که همواره می کوشند در حرکت سازمان به سوی اهداف تعیین شده، نقش مؤثر ایفا کنند.


اینجانب و اعضای هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، فرصت را غنیمت شمرده روز «کارمند» را به همه کارکنان پرتلاش در تمامی عرصه های مختلف اداری و اجرایی به ویژه کارکنان شبکه بانکی کشور تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عاقبت به خیری، توفیقات روزافزون و سلامتی را برای همگان مسئلت می نمایم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر