17 شهريور 1399 - 09:34

درج نماد ۵ شرکت سرمایه­‌گذاری استانی در بورس

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران، نماد ۵ شرکت سرمایه­‌گذاری استانی در بورس درج شد.
کد خبر : ۱۱۷۶۹۲
طرح

به گزارش ایبِنا، با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان از ۱۶ شهریور با نماد «وسخوز» در پلاک ۵۵۶ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۲۵.۶ هزار میلیارد تومان به عنوان هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.


همچنین شرکت سرمایه گذاری استان کردستان از ۱۶ شهریور با نماد «وسکرد» در پلاک ۵۵۷ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۹.۱ هزار میلیارد تومان به عنوان نهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.


شرکت سرمایه گذاری استان ایلام نیز از ۱۶ شهریور با نماد «وسیلام» به عنوان دهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در پلاک ۵۵۸ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۲.۹ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.


در این میان، شرکت سرمایه گذاری استان گلستان هم از ۱۶ شهریور با نماد «وسگلستا» به عنوان یازدهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در پلاک ۵۵۹ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۱۱.۹ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.


شرکت سرمایه گذاری استان گیلان هم از ۱۶ شهریور با نماد «وسگیلا» به عنوان دوازدهمین شرکت سرمایه گذاری استانی در پلاک ۵۶۰ و در گروه سرمایه گذاری ها با سرمایه ۱۴.۹ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر