23 شهريور 1399 - 12:03

توسعه بانکداری شرکتی در اولویت اقدامات بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرگفت: ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری شرکتی با هدف ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان در دستور کار این بانک قرار دارد.
کد خبر : ۱۱۷۸۵۶
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با تاکید بر اهمیت نقش بانکداری شرکتی، اظهار کرد: گام های اولیه راه اندازی بانکداری شرکتی مشخص می کند که پس از طراحی و ایجاد زیرساخت های لازم، گام بعدی ، طراحی و انجام اقدامات اجرایی در ابعادی است که ارتباط مستقیم با مشتری و نیازهای او دارند. این گام در حقیقت محتوای اصلی تشکیل بانکداری شرکتی است.


امیری، گسترش و تنوع ارائه خدمات به شرکت ها از ابتدای سال جاری را از جمله گام های برداشته شده در این زمینه دانست و افزود: در بانکداری شرکتی علاوه بر خدمات، تسهیلات، تعهدات، مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها خدماتی چون مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی و برخورداری از امکان استفاده از خدمات مالی غیر بانکی نظیر بیمه، صرافی، کارگزاری و ... برای مشتریان فراهم خواهد شد.


معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه، لازمه موفقیت در بانکداری نوین را توسعه فضاهای رقابتی عنوان کرد و گفت: بانکداری شرکتی موفق، تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی است که از سویی کاهش هزینه‌های عملیاتی بانک شهر و افزایش بلندمدت بهره وری بانک و مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر