24 شهريور 1399 - 12:16

آغاز معاملات ثانویه اوراق مرابحه عام دولت

مدیر عملیات بازار فرابورس جزییات آغاز معاملات ثانویه اوراق مرابحه عام دولت را اعلام کرد.
کد خبر : ۱۱۷۸۸۳
طرح

به گزارش ایبِنا، بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی فرابورس در خصوص معاملات اوراق مرابحه عام دولت در نمادهای شرایط خاص ۰۲۰۵ در نماد معاملاتی (اراد۴۳۱)، اوراق مرابحه عام دولت، شرایط خاص ۰۰۰۸ در نماد معاملاتی (اراد۴۷۱)، اوراق مرابحه عام دولت، شرایط خاص ۰۰۰۹ در نماد معاملاتی (اراد۴۸۱) و اوراق مرابحه عام دولت، شرایط خاص ۰۳۰۲ در نماد معاملاتی (اراد۵۰۱) پس از پذیره‌نویسی به منظور آغاز معاملات ثانویه، امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه ۹۹ بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس گشایش می‌یابد.


همچنین اوراق مذکور در نماد معاملاتی (اراد۴۳۱) ۳۶ ماهه با نرخ ۱۷ درصد، در نماد معاملاتی (اراد۴۷۱) ۱۴ ماهه با نرخ ۱۵ درصد، در نماد معاملاتی (اراد۴۸۱) ۱۵ ماهه با نرخ ۱۵ درصد و در نماد معاملاتی (اراد۵۰۱) ۴۴ ماهه با نرخ ۱۸ درصد سالانه تا سررسید است.


افزون بر این محدودیت حجمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) به میزان ۲۵.۰۰۰ ورقه و فاقد بازارگردان است. از سویی دیگر، تسویه حساب و پایاپای این اوراق به صورت T+۱ و سایر اطلاعات این اوراق در اطلاعیه‌ ۱۲ شهریور ماه ۹۹ این شرکت در سایت رسمی فرابورس در دسترس است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر