25 شهريور 1399 - 17:17

۳۱ شهریورماه؛ آخرین مهلت تعیین تکلیف بدهی ارزی

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ۳۱ شهریور ماه را آخرین مهلت بازپرداخت تسهیلات حساب ذخیره ارزی اعلام کرد و گفت: مهلت‌ اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
کد خبر : ۱۱۷۹۱۹
ارز

به گزارش ایبِنا، میثم زالی با اشاره به پایان مهلت مقرر در آیین نامه ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر در پایان شهریورماه، بیان کرد: متقاضیانی که تاکنون نتوانسته‌اند از مزایای مندرج در تصویب نامه هیئت وزیران برای تعیین تکلیف بدهی خود بهره مند شوند، لازم است پیش از پایان مهلت قانونی، درخواست کتبی خود را در بانک عامل ثبت کنند.


وی تصریح کرد: مشمولان حتی‌المقدور درخواست خود را به صورت حضوری در بانک ها ثبت کنند و اگر به هر دلیلی موفق نشدند، ازطریق سامانه های الکترونیکی بانکی، ارسال درخواست با پست پیشتاز و سایر روش ها اقدام به ثبت درخواست خود کنند.


زالی همچنین با اشاره به لزوم رفع موانع احتمالی توسط کارگروه های استانی تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکل مشمولان ماده ۲۰ تاکید کرد: همه مشمولان پس از ثبت درخواست خود، حتما پیگیری های لازم را برای بهره مندی حداکثری از تمام مزایای مندرج در ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از طریق کارگروه های استانی و یا دبیرخانه ستاد تسهیل انجام دهند تا مقدمات لازم برای بهره مندی حداکثری واحدهای مشمول از مزایای این قانون که دیگر تمدید نخواهد شد، فراهم گردد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر