29 شهريور 1399 - 16:07

شرکت خدمات انفورماتیک راهبر عملیات در شیفت شب استخدام می کند

شرکت خدمات انفورماتیک بزرگترین شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات، به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود راهبر عملیات در شیفت شب استخدام می کند.
کد خبر : ۱۱۸۰۱۲
شرکت خدمات انفورماتیک

به گزارش ایبِنا به نقل از شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت خدمات انفورماتیک بزرگترین شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات، مجری طرح جامع اتوماسیون بانکی کشور و طراح و مجری سامانه های بین بانکی همچون شتاب و شاپرک همواره سعی نموده است با بهره گیری مناسب از نیروهای متخصص، متعهد و با تجربه، پاسخگوی نیازهای کلان شبکه بانکی در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک کشور باشد.


لذا این شرکت در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود، راهبر عملیات در شیفت شب استخدام و از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، در شهر تهران دعوت به همکاری کند.


در صورت نیاز به راهنمایی و یا پرسش در مورد استخدام و پیگیری مراحل آن می توانید از طریق ایمیل Talentpool@isc.co.ir و همچنین درخصوص راهنمایی و یا مشکلات مربوط به سایت شرکت و مراحل ثبت نام می توانید از طریق ایمیل MIS_Support@isc.co.ir با ما در ارتباط باشید. علاقه مندان رزومه خود را به لینک https://isc.co.ir/portal/home/?۴۱۲۹۶/ دعوت-به-همکاری ارسال فرمایید.

برچسب ها: استخدام شیفت شب
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر