01 مهر 1399 - 08:53

بانک کشاورزی پشتیبان تولید و حامی کارآفرینان است

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: این بانک پشتیبان تولید در بخش کشاورزی است و با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارد از کارآفرینان این بخش حمایت می کند.
کد خبر : ۱۱۸۰۸۳
خدارحمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه در دیدار با حسن محمدیاری نماینده مردم شریف تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی و اعضای اتحادیه مرغداران گوشتی کشور که در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، با اعلام مطلب فوق افزود: افزایش توان تولیدی واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادرگوشتی جزو برنامه های بانک کشاورزی است و در این مسیر با تولیدکنندگان این بخش همراهی و مدارا خواهد کرد.


وی با اشاره به شرایط به وجود آمده برای برخی مرغداران آسیب دیده از بیماری کرونا خاطر نشان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و در اجرای مصوبات دولت در حمایت از کسب وکارهای زیان دیده از شیوع ویروس کرونا، به واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادرگوشتی آسیب دیده از کرونا که سررسید اقساط آنان اسفند۱۳۹۸ وفروردین۱۳۹۹ است، برای یک دوره تولید و حداکثر یکسال مهلت داده شد.


مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت حمایت ازتولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی، یادآورشد: علاوه بر امهال تسهیلات متناسب با شرایط مرغداران آسیب دیده از بیماری کرونا بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، درتأمین نقدینگی برای جوجه ریزی متناسب با ظرفیت وشرایط واحد تولیدی نیز در کنار تولید کنندگان خواهیم بود.


بر اساس این گزارش، در این دیدار که با هدف بررسی مسائل و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی مرغ گوشتی برگزار شده بود، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه نیز به بیان دیدگاه ها، نظرات و مشکلات خود پرداختند و مدیرعامل بانک کشاورزی نیز متناسب با مشکلات طرح شده و ظرفیت های قانونی این بانک برای رفع این مشکلات قول مساعد داد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر