02 مهر 1399 - 12:27

گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت در بهار ۹۹ به رییس‌جمهور ارائه شد

گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی در سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ به رییس‌جمهور تقدیم شد.
کد خبر : ۱۱۸۱۳۶
بازار بدهی

به گزارش ایبِنا، معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی، طی اطلاعیه‌ای از تقدیم گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی در سه ماهه اول سال ۱۳۹۹، از سوی این وزارتخانه به رییس جمهور خبر داد.


در این اطلاعیه می‌خوانیم:


در اجرای حکم بند (ب) ماده (۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی برای سه ماهه اول سال ۱۳۹۹، از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی (معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، مرکز مدیریت بدهی‎‎‎‌ها و دارایی‌های مالی عمومی) تقدیم رییس جمهور محترم شده است.

به منظور احصاء و گزارش ارقام بدهی ها و مطالبات بخش عمومی و در اجرای حکم ماده مذکور از آبان ماه سال ۱۳۹۴ تاکنون بالغ بر ۲۳ فقره گزارش بدهی‌ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه برای مراجع قانونی ذیربط توسط مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی عمومی با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های این وزارتخانه تهیه گردیده است. 

شایان ذکر است از سال ۱۳۹۵ تاکنون در اجرای بخشنامه شماره ۱۳۶۱۵۱/۵۷ مورخ ۲۷ . ۶. ۱۳۹۵ معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری وزارت امور اقتصادی و دارایی، بیش از ۱۱۴ هزار فقره گزارش از بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نقطه گزارشگری (دستگاه اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت گردیده که مبنای تهیه گزارش‌های مجموعه دولت و شرکت‌های دولتی بوده است.

برچسب ها: دولت بدهی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر